Monday, March 23, 2009

tangis ku kerna keciwa~!!

kecewa??sedeyh??marah??xpuas ati??geram??aper lagi y aku bisa katekan....sumenyer dh berlalu....

yerp ini crite b4 cuti smggu.....da lame aku x menulis....semuanya gara2 jiwa ku terluka....hati ku dh tawar utk aku teruskan penulisan.....minda ku kering idea.....knape aku jd cani??!nape aku jd mcm lonely jerk??!!cik afeera lonely kah??!!cik afeera putus cinta kah??!!cik afeera kecewa ngan aper??!!


huhu....banyak sgt mende y menyebabkan aku terluka....terkeciwa....oh TIDAK!!CIK AFEERA BUKAN PUTUS CINTA!!!hehehe....jgn sesekali sebarkan berita palsu yer....TIDAK ADER SEBAB UTK CIK AFEERA PUTUS CINTA~!!zaman bercinta da lame berlalu dlm hidup cik afeera.....cinta y ader dlm diri cik afeera skrg hanyalah cinta kepada ALLAH dan keluarga cik afeera jerk....mulianya cik afeera.....ahaks....saper lagi nk puji cik afeera kalo bukan cik afeera puji diri sendiri :p


ok....ok....stop 'bout cerita CINTA...let's check out nape cik afeera keciwa sangat2 neyh....eceli hari rabu y lepas...seperti biase jadual aku agak padat.....aku kene masok 3 klas....hanya 1 klas jer y agak ok dan dengar ckp....y lelaen....hampeh~!!!ok fine....aku dh biasa dengan situasi cani....aku redha jerk....naseb baek klas y wat hal ni klas terakhir aku utk ari rabu.....fyi,ari rabu tu aku sangat bersemangat utk mengajar....aku pon xtaw nape....y aku taw,aku hepi...aku gembira.....sepanjang hari aku tersenyum......hehehehehe.....

"KRINGGGGG!!!!"
oh itu bunyik loceng menandakan habis satu masa....aku tgk jam...tepat jam 12.30tgh hari....aku bergegas masok klas 2 zamrud....

"ok...semua dok tempat masing2...sy nk bagi kertas exam ni...."

mase aku tgh dok bagi kertas exam tu....ader beberapa org student dengan slumbernya tumpah kan air...habis lenjun lantai kelas tu...pastu dier tuang plak air tu atas kepala mmbr dier.....memule aku malas nk amek port...tp lame2..aku pon naek hot r tgk perangai derang ni maken melampau....pastu aku kuar klas....wat report kat guru klas dier...pastu guru klas suh gtaw HEM....aku report...n that student d kene kan hukuman tatatertib....aku sedih sbb student klas aku kene hukuman tatatertib~!!seriously aku sgt kecewa ngan derang tu sume...aku dh xlarat nk jage mereka2 itu....huuuuuuu

ok...hopefully this week....after school holiday,derang bleh berkelakuan y sepatutnyer.... :)

2 comments:

Aishii Subject said...

ala cikgu ni,tu pun nk emo.
huhuhu
kesian cik afeera ye..hati mudanya diduga oleh anak2 muridnya sendirik.
sabar ye syg..keje elok2.
hihi

cik afeera said...

yer ckgu ni mmg emo terlebih...mgkn sbb x dpt didikan y sepatotnyer utk menjadi seorang pendidik may b~!!huhu...btw...thanx (",)