Wednesday, March 25, 2009

syukran ya Rabb~!!

alhamdulillah...peristiwa #1 n peristiwa #2 dh d terima keputusannya....debarannya sudah hilang sedikit...hehehe....


PERISTIWA #2

erk!!nape ckgu afeera tulis #2 dl....nape x tulis #1 dl....kan dlm matematik #2 pas #1....hehehe....ni sbb ckgu afeera dpt taw peristiwa #2 dl...pastu br taw peristiwa #1....sukati ckgu afeera lar nk tulis y mn2 dl pon :p

ok....ok.....pg2 td sy dtg ke skolah dengan semangat dan harapan y sgt tggi.....sy berharap ke2 peristiwa ni memberi jwpn y +ve arini....n alhamdulillah mase tgh klas komputer kul 7.30 hingga 8.50 pg td, sy telah mengonlinekan diri saye ni....ahaks....sy pon trus g wbst cimbclicks.com.....huhu...watper??!!sbb sy nk chek gaji saye lar....aper lagi...hahaha.....n sy sgt terkejut bile nmpk paparan skrin ni kat laptop kesayangan saye....hehehe....

alhamdulillah...gaji aku da masok.... :)


PERISTIWA #1

tentang panggilan MTeST aku tu.....erk!!aku??!!hahaha.....sowi kengkawan...eceli aku rase cam terlebih sopan lak gune perkataan saye tu :p yer!!saye taw saye sopan!!hahahaha...ok stop!!

td bukak fs komen dr cik aishii.....dier kate smlm mmbr dier dh chek pggln MTeST tu....n her fren dpt!!aku kempius gak dier tgk kat ner....sbb aku carik kat web tu mcm tadek jerk~!!huhu....last2 cik aishii bg aku url tmpt nk check tu....thanx cik aishii....i love u.....hehehe...n keputusan nya cani ::

TAHNIAH ! ANDA DIPANGGIL MENDUDUKI UJIAN MTeST!
MAKLUMAT UJIAN MTeST ADALAH SEPERTI BERIKUT :-


NOKP
: 860409465592

NAMA
: FATMA ARIFAH BINTI ABDUL HAMEED

KURSUS
: A111M0000P-MATEMATIK

PUSAT UJIAN
: J126- SEK. MEN. KEB. PERMAS JAYA 2

TARIKH UJIAN
: 28 MARCH 2009

MASA UJIAN
: 9.00 PAGI

seee???nmpk x keputusan dier tulis aper??hehehe...alhamdulillah....aku dh berjaya terpilih utk menduduki ujian ni......msti korg tertanye2 nape aku hepi sgt kan??!!1 of my reason is....aku blom konvo....n my result tidak lah se best org2 laen y apply ni...n ni 1st time aku apply.....smlm mmbr aku cite....ader mmbr dier isi dh 7 taon (setiap kali kuar borang) dier isi....tp x pernah d pggl utk MTeST~!!tu lar sbb utama aku terlalu risaw n aku hepi gile2~!!thanx a lot....i should fasting tomorrow~!!hehe....

n esok perjalanan ku akan bermule~!!doakan keselamatan aku yer kengkawan :) n x lupe jugak kat uol y dh doakan aku smlm...thanx a lot....aku xtaw nk balas cemane jasa2 korg tu....hehehe.....thanx~!!

6 comments:

Aishii Subject said...

alHamdulillah.semoga impian cikgu fatma tercapai..lagi2 banje saye dgn duit gaji cikgu tu.
hahahha

and congratz again sbb dh start buat web family impian tu.huhuhu

mademoiselle azieshakespeare said...

"aku xtaw nk balas cemane jasa2 korg tu"

doa kan kami2 juga berjaya
waaaaa syahdu gitu :p

cik afeera said...

shii....hehehe...moleh....moleh....bak meh no akaun :D



zie....ok....ok...akan ku sentiasa mendoakan kejayaan kalian~!!amiiinnnnn....


"SESUNGGUHNYA DOA SEORANG SAHABAT ITU LEBIH AFDHAL UTK SAHABATNYA Y LAIN~!!"

Anonymous said...

jgn lah tayang no ic anda di internet..

^PENGEDAR SHAKLEE PUTRAJAYA^ said...

Pirangggg

cik afeera said...

anonymous~ ooo ea...ok nnti saye delete...huhu



comel :-? mcm pnah dgr jerk name ni :-? hehehehe